Kampanj- och kommunikationskoncept för Sveriges största badäventyr och de nya attraktionerna Anaconda och Hurricane. Med sina 260 000 gäster är Lost City idag ett av landets populäraste resmål för barnfamiljer.
![](https://media.lebowski.se/2020/03/headline-lostcity-kanor.png)
![](https://media.lebowski.se/2020/03/headline-lostcity-kanor.png)
![](https://media.lebowski.se/2020/03/trans-1920x1080-1.png)
Anaconda
Gustavsviks mest familjevänliga vattenrutschbana.
Den listiga Anaconda slukar allt som kommer i dess väg. Håll fokus medan du susar ner för att hitta ut ur ormens gap – du har inte mycket tid! När som helst kan ormen stänga munnen. Skynda dig innan det är för sent.
Längd: 67 meter
Åktid: 25 sekunder
Höjd: 7,2 meter
Teknik: 3D-teknik samt ljud- och ljuseffekter
![](https://media.lebowski.se/2020/03/trans-1920x1080-1.png)
Hurricane
Hur många varv klarar du?
Vågar du fångas av den oberäkneliga Hurricane? Högt över trädtopparna, precis under molnen tar vinden plötsligt tag i dig och du slungas handlöst ner mot orkanens öga. Håll dig kvar så länge som möjligt innan du faller ner i avgrundsdjupet.
Längd: 39 meter
Åktid: 20 sekunder
Höjd: 9,55 meter
Teknik: Lasershow